söndag 16 januari 2011

Äntligen!

Nu har tröjan fått en halsmudd. Tänk att det var det enda som var kvar.. Jag var så orolig att jag skulle göra fel, nu när målet var så nära, att jag såklart gjorde fel! Jag klippte en alldeles för snäv halsmudd, alltså snäv på det sättet att huvudet inte går igenom. Det var väldigt nära att jag sydde på den och det var verkligen tur att jag upptäckte det! Jag förstår inte hur jag kan vara så snurrig att jag missade hur liten den var, hehe. Men jag gjorde om, gjorde rätt :)



Och storlekslapp sitter på! :)
Tyvärr får jag vänta tills första februariveckan innan humnumlappen kommer på, då det är så hiiimla lång tid innan lapparna levereras hem.. Jag är så nyfiken på hur de blir! Otåliga jag vill ju ha dem här, nyss.


Tygerna är från JNY och Stoff och Stil, storlekslappen från Bibbis.

6 kommentarer:

Madelene sa...

Tjusigt!

Majja sa...

Han kommer att bli jättefin i den.

Åsa Tidqvist sa...

snygg kombo!

Anonym sa...

Tjusig! Är det ett företag på gång eller är Humnum-lapparna bara för att det ska bli extra fint? Kram!

dajj sa...

sikken tur att du upptäckte det! Eller ja... annars hade du väl fått sprätta bara men då är ju alltid risken att det blir liggande ett tag till. ;)

Superfint är det i alla fall! Skall bli kul att se hur det ser ut på sedan. =)

puss.

Fangoria sa...

Jättesnygg blev den, färgerna är så fina ihop! =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...