lördag 25 december 2010

Underbara prickar

Ett litet paket med tajts och matchande bib öppnades av ettåriga kusinen nu i jul. Hon hade önskat sig lite "dagiskläder" och vi bidrog med ett litet set. Min lilla Trolla önskar sig nu likadana byxor och hon blev jätteledsen när jag förklarade att det får bli om några dagar, symaskinen är ju tyvärr undanställd till förmån för julduk och keramiktomtar.. (och det kliar i synerven redan nu efter bara två dygn utan syande! Istället för att sy har jag idag kompenserat med att beställa lite mer tyger, hihi.)
Prickig velour från Skroten i Kinna, den röda trikån på baksidan av biben är från JNY som jag norpade åt mig när jag var på "tygvisning" hos Dajj innan jul.
Mönstren är egna.

1 kommentar:

dajj sa...

Ju mer jag ser de där prickarna ju mer gillar jag dem. =) Lilla ettåringen måste ju ha blivit totalt supernöjd med ett så fint set!

och min synerv liiider också! Svårt att vara hemifrån flera dagar...

Kram!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...