tisdag 8 mars 2011

Molnpojken

Ända sedan jag kom hem från syfestivalen i höstas har min äldste son önskat sig en tröja av det gula molntyget från JNY. Och nu, äntligen!!, (eller, ja snarare för ett par veckor sedan, jag har bara inte hunnit blogga om det, hehe), har han fått sin önskan uppfylld! Jag undrar hur det kommer sig att man väntar med de där önskekläderna så länge. Det är ju så lätt att sy ihop en sån här tröja, att det nästan blir pinsamt när man inser hur lång tid det tagit innan den blev klar..


Mönstret är mitt eget och är samma som det här. (Detta är helt klart mitt absoluta favorittröjmönster just nu! Skulle kunna sy en sån här varje dag! Fast i och för sig så har jag det framför mig då den här modellen av tröja kommer att komma till försäljning hos 3exter såsmåningom, hihi.)
Molntyget är från JNY, mudden från Stoff & Stil. Tråd och storlekslapp från Bibbis.

2 kommentarer:

Majja sa...

Visst är det ofta så...saker tar 2 år och en kvart att bli klara ;-) Läcker färg!

dajj sa...

Och jag gillar (förutom modellen) verkligen färgkombon! Tycker att den är helrätt!!! =D

Grattis till återförsäljare! =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...