fredag 31 december 2010

Allt är lugnt.


Fick en bild på jättefinaste tjejkusinen i humnumkläder häromdagen :) Synd att de bor så långt borta, man hinner liksom inte med i svängarna när man inte träffar henne så ofta, nu är hon plötsligt stora tjejen jue!

I övrigt händer inte mycket. Vi passar på att njuta av ledigheten tillsammans. Men nästa vecka börjar vardagen igen och mina symaskiner får flytta fram på bordet äntligen. Jag tror att de känt sig lite utanför när de varit instängda i skåpet i över en vecka, stackarna. Jag ha lovat mig själv att vara mycket med dem nästa vecka, för att kompensera, hihi.

Nedan är en blå byxa. Inget märkvärdigt förutom att det var en önskebyxa från lilla Trollprinsessan strax före jul. Resår i midja och benslut, blå velour från Skroten i Kinna, mönstret är eget.
Och nu när det ändå är sista dagen idag så får jag önska er alla därute ett Gott Nytt År! Jag hoppas att ni får ett fint avslut ikväll och en jättebra start på nya året!

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...